Tafsir Mimpi Zaman Sekolah

Fesyen vintage wak doyok – ! bukan sekadar rupa, Wak doyok ni satu sekolah vokay dgn gua. tak percaya, bole pergi vokay shah alam. dia dulu jalan mesin mcm gua jugak. budak amalan bengkel mesin..
10 ayat pertama & terakhir surah al kahfi – ! bukan, Makin tua, makin susah susah nak hafal ayat padahal 10 ayat pertama & terakhir surah al-kahfi je pun. allah, rasa rugi sangat tak hafal masa kecik-kecik dulu..
Munzir bin fuad al-musawa – wikipedia bahasa indonesia, "rasulullah saw selalu menghibur saya jika saya sedih, suatu waktu saya mimpi bersimpuh dan memeluk lutut rasulullah saw, dan berkata wahai rasulullah saw aku rindu.

10 pondok pesantren terbaik indonesia – gusdayat., Update: 15 mei 2015. sebuah artikel tentang 10 peringkat pondok pesantren terbaik sebuah blog. kriteria/ukuran, kira versi lebih.

http://gusdayat.com/2011/07/28/10-pondok-pesantren-terbaik-di-indonesia/
Shafa abdullah: cerpen : cinta mati, “ tak kau fikir dulu sebelum kau cakap? kau sedar sikit diri kau tu siapa. kau tu anak gaji . kau masuk sekolah ni pun sebab pertolongan papa ..

http://shafaabdullah.blogspot.com/2013/03/cerpen-cinta-mati.html
Waspada,kamis 1 september 2016 harian waspada – issuu, Issuu digital publishing platform simple publish magazines, catalogs, newspapers, books, online. easily share publications .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *